Monthly Archives: Październik 2016

• Tampony czy podpaski
    Posted in: Karboksyterapia, Ryż preparowany, Zdrowie

Obecnie na polskim rynku tampony coraz bardziej wypierają podpaski. Co lepiej wybrać? Tampony czy podpaski? W rzeczywistości wszystko zależy od indywidualnych preferencji i sytuacji, w której się znajdziemy. Ważny jest

• Neutrogena opinie
    Posted in: Kosmeceutyki, Lekarze, Ryż preparowany

Przesuszone dłonie to problem wielu kobiet. W okresie jesienno-zimowym nasze dłonie narażone są na działanie różnego rodzaju niekorzystnych czynników takich jak ogrzewanie oraz niska temperatura na zewnątrz. Niestety wpływa to

• SPOSOBY NA BEZSENNOŚĆ
    Posted in: Artresan, Potencja tabletki, Zdrowie

Często człowiek zmęczony po całym dniu codziennej krzątaniny z ulgą kładzie wreszcie głowę na poduszkę mając nadzieję na kojący sen…a tu nic…nie pomaga zmiana ułożenia i sen nie nadchodzi…jest kilka

• AROMATERAPIA
    Posted in: Flexagen, Uroda

Różne olejki eteryczne mają różne zastosowania, ale sporo „potrafią”: poprawiają krążenie krwi, relaksują, dodają energii, eliminują toksyny… zwykle otrzymywane są z drzew, kwiatów i krzewów, a do organizmu dostają się

• BÓLE WZROSTOWE – ASTRALGIE
    Posted in: Flexagen, Medycyna

Czasami dziecko w wieku 9-10 lat skarży się na bolące kolana i łydki. Mogą to być tak zwane bóle wzrostowe (astralgie). Bóle te są spowodowane przeciążeniami układu kostno- stawowego wynikające

• REUMATOIDALNE ZAPALENIE STAWÓW
    Posted in: Decanabol, Lekarze

Na tę chorobę zapadają przede wszystkim kobiety. Niestety choroby tej nie da się do końca wyleczyć, ale wczesne rozpoznanie daje szansę na długą sprawność ruchową. Reumatoidalne zapalenie stawów (rzs) jest

• TEST OWULACYJNY
    Posted in: Artresan, Farmacja

Wyglądem testy owulacyjne przypominają testy ciążowe. Ich głównym zadaniem jest wykrycie w moczu kobiety hormonu LH,którego poziom znacznie się podnosi na około półtora dnia przed jajeczkowaniem. Przeznaczony jest przede wszystkim

Starsze wpisy: